viernes, 20 de julio de 2007

JO VAIG VOLER.

Vaig voler estimar i
Ser volguda
Però el meu amor
No em corresponia.

Volia estimar
A amagades
Però jo no m'atrevia.

I vaig pregar perquè no passés
el que un dia passaria? Un dia!
Vaig voler plorar i cridar I em van dir;
Que estava boja i ressentida.

Volia un món diferent
Però?El món estava igual!!!
Era jo la diferent. Jo no ho entenia.
No era aquest món la meva alegria?

Volia un món diferent
Però era tot diferent i no va haver-hi amor,
ni amant que al meu em volgués.
Per a estimar I ser estimada


Jo vaig voler?
I no em van voler, com hi hagués jo volgut.
estimi i no em van estimar,
com hagués volgut ser estimada.

Vaig aconseguir ser passatgera en aquesta vida
I vaig comprendre que no hi ha amor sense dolor,
I el principal, és?Que et vulguis la teva mateix

Kolma.

No hay comentarios: